Slutfotograferingen

 

Insåg plötsligt att jag inte har gjort något inlägg om min slutfotografering på utbildningen!! :O

 

Vad händer på en slutfotografering?


Vi skulle helt enkelt göra en plåtning med en proffsig fotograf som skolan anlitat. Vi skulle få tag på två modeller var och en hårstylist som kunde hjälpa med håret.

 

Vi samlades i skolan kl. 8 på morgonen och satte igång. Vid 10 skulle den ena modellen fotas och vid 12 nästa. Sedan skulle vi sminka oss själva och bli fotade i svartvitt, kl. 2. Det blev en lång, stressig och krävande dag. Ryggen värkte lite, men jag kände mej enormt nöjd. Bilderna kommer bli grymma!! Det blev inte heller så stressigt som jag trodde det skulle bli, tack vare en snabb hårstylist.

 

Här kommer lite bilder backstage...

 

Me in action...

 

Hårstylisten Elin Sunnert gjorde en otroligt vacker håruppsättning på skönheten Olivia.

 

Smygfotografering utanför studion, efter den riktiga fotograferingen. Duktiga modellen Anna som visste hur man skulle posa!

 

De riktiga bilderna får ni se när jag fått dem av fotografen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar