Dag 45 på Makeupstudion


Erkänn att jag ändå är en trogen bloggare!! ;) Även om inläggen segar och kommer i efterhand. Få skulle orka blogga sig igenom denna intensiva utbildning. *klapp på axeln*

 

 

Denna dag är den dag min pappa har väntat på. :P Makeup intresserar honom ej, men utrivna ögon och yxhugg skulle han gärna lära sig att skapa. Så jag har lovat att visa honom när jag kommer hem!

 

Vi skulle alltså leka med blod, vax, latex och annat kul. YES!!!

 

Först ut får två av mina läckert blodiga klasskamrater komma. Ni var ju så fina!!! ;)

 

Cyklat ner för en trappa?? Balanserat på en boll? Åkt skridskor utför asfalterad backe?

 

Delat fängelsecell med Mara Salvatrucha?

 

Besökt Saudiarabien utan burka? (Förlåt. Rått skämt.)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar