Dag 55 på Makeupstudion

 

Idag hade vi ha kortkurs för en modell, sedan var det avslutning.

 

Kortkurs innebär att man skulle lära modellen att sminka sej själv. Jag visade, hon härmade, jag korrigerade. Osv... :P Men det blev fint!!

 

Sedan blev det diplom och avslutning med pompa och ståt!!

 

Våra mysiga, proffsiga lärare. :)

 

Jag fick det betyg jag satsade på!! YES!!!!! Äntligen, efter allt slit......

Jag är färdigutbildad "professionellt diplomerad makeup-artist".

 

 

Shara » 2010-10-26 | 08:25:27
URL: http://www.shara.se

GRATTIS!!!!!!! LYCKA TILL MED ALLT!!!!! STOR KRAM!! // Shara

Julia » 2010-11-08 | 19:43:46
URL: http://symetris.blogspot.com

Hej! Jag hittade precis till din blogg och du gör väldigt fina makeuper och arbeten. Jag går stylist på gymnasiet men jag tänkte på makeuputbildning i göteborg efter studenten (ska bara skrapa ihop 41 900 kr först...)

Tack för en inspirerande blogg!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar