Dagen jag missade


Här kommer "Dag 30 på Makeupstudion" som jag inte kunde lägga in tidigare, eftersom jag inte hade bilderna.


Vi skulle kopiera trendbild. Det var en mycket lyckad dag. :) Lärarna älskade min skuggning. Skönt!! Det är annars ett sånt där evighetsmoment som man inte kan träna nog på. De skuggor vi arbetar med är så högpigmenterade att de lätt blir fläckiga. Jag har fortfarande problem med det.. gaahh

 

 

Gustavlilly » 2011-02-25 | 12:53:09
URL: http://gustavlilly.blogimagine.com

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar