Dagens modebild

 

Fattigt på bloggfronten. Snart ska jag resa iväg. Båten går om 2 timmar.

 

Men jag har nya spännande jobb på g. Något enormt roligt!!! Jag ska vara stylist på en större filminspelning, fast om nån månad (vet ej datum). Alltså inte bara makeup-artist utan jag ska fixa kläder o allt sånt också.


YEAH!!!!! KUL KUL. Ojoj.. det kommer bli en utmaning! Jag har ingen erfarenhet av styling på klädfronten mer än på mej själv, hehe. Men jag har fått samma förfrågan av annan fotograf och lovat hjälpa till som stylist på någon riddarfotografering vid ett slott. Jag har försökt visa mina kontakter att jag har talang för klädstyling också. Det är exakt in på den banan jag vill komma............!!!

 

Nu måste jag rusa iväg. Vi ses igen om typ 1,5 dygn då jag är framme och installerad. Då ska det bloggas rikligt! *tumme upp*

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar