Dagens modebild

 

Förlåt. Nu är det bara sådär panikstressigt igen. Jag är hemma några min varje dag typ :P

 

Dagarna har gått åt till att...

 

Igår var jag på Bare Minerals kurs hela dagen. På kvällen åkte jag och övningssminkade.

 

Idag var jag borta och övningssminkade hela förmiddagen. På eftermiddagen hade jag lektion. Nu ska jag sätta mej ner och skriva handlingsplan som ska in på fredag.

 

Imorgon tidigt måste jag rycka in och sminka ett popband (tror jag) för svt. Vet typ ingenting, eftersom jag bara blev tillfrågad nyss helt akut. Efter det ska jag till skolan och göra ett teoriprov som hastigast. Sedan måste jag ut o shoppa prylar till slutfotograferingen och slutligen på kvällen åka och öva på en kompis. När jag kommer hem måste jag planera inför morgondagens plåtning.

 

På fredag är det skola som gäller och efter skolan, hela kvällen, fotografering. Sist när jag kommer hem måste jag skriva delrapport.

 

På lördag är det slutfotografering från 8 på morgonen till 4 på eftermiddagen. Sedan ska jag bort och göra en fantasiplåtning med en annan fotograf, lär ta hela kvällen/natten. Suck... pust

 

På söndag ska jag upp tidigt och praktisera som säljare för Lumene hela dagen.

 

Shara » 2010-10-06 | 20:44:26
URL: http://www.shara.se

Heja heja! kommer så väl ihåg den gamla goda stresstiden i skolan :) Duktig du är! Kram på dig och stressa inte fööööör mycket! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar