Dansplåtning

 

Gaahh vilken bra plåtning det blev!!! Önskar jag kunde få lägga ut bilder. Men tyvärr är det så hemlighetsstämplat, eftersom de ska användas till en fotografisk utställning i slutet av månaden.

 

Jag återkommer med de riktiga bilderna då!! ;)

 

Jag i full gång...

 

Fotografen redo...

 

Tack för grymt samarbete, fotograf och modell. Jag är imponerad över er båda!!

 

Fanny Lidhström » 2010-10-04 | 08:38:21
URL: http://lillad.blogg.se/

Vad kul att jag hittade till din blogg :D Jag har sorterat bilderna och tänkte idag börja med dem bilderna du behöver eftersom det var lite brådis med dem. Hoppas du blir nöjd med dem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar