Sminkös och säljare = sant?

 

Idag har jag sminkat vackra Olivia, som ska vara min modell i två fotograferingar framöver. Det var egentligen bara en testsminkning hemma i hennes kök, men plötsligt dök en fotograf upp och ville ta kort. Så vi bestämde oss för att starta samarbete!!

 

På torsdag ska vi tre ut i skogen och göra high fashion fotografering. Det kommer bli så galet läckert, kan jag lova!!! ;)

 

Jag har planerat svarta eleganta kläder för Olivia, mörka ögon och hett röda läppar. Håret får jag nog också fixa (hjälp!). Plötsligt hoppar jag in i helstylistrollen som jag egentligen inte helt behärskar ännu. Men vad vore livet utan utmaningar? JAG ÄLSKAR DET.

 

Fotograf: Sofia Myhrman MUA: Christa Ajris Modell: Olivia Gustafson

 

Sedan blev jag plötsligt indragen i ett affärsmöte om ett hudvårdsproduktmärke och tillfrågad om jag ville bli säljare. Och hur kan en som jag säga nej till något sånt roligt?? Mycket kan hända på en kväll om man träffar rätt personer!!! :O :P

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar