Bloggtrubbel och grubbel

 

ÄNTLIGEN hemma efter en lång, rolig sminkdag... Det blir bara hårdare och hårdare press! Och roligare och roligare!! ;)

 

Jag sitter och funderar över min header... om den ska bytas ut. Meningen är att den ska vara uppseendeväckande!! Och jag har ju min egen, gnistrande stil... ;) Men är den kanske ändå lite för plottrig? Någon åsikt? Problemet är bara att jag lagt ner ca. ett dygns timmar på att göra den....

 

Det är en hel del av er som inte kan se min blogg med rätt teckensnitt och det förstör hela den ringliga, slingriga, graciösa stilen på bloggen!! Gaahh... Jag kan bara inte komma på hur jag ska ordna till det, för det har ju att göra med att ni inte har tillgång till det teckensnittet på era datorer. Jag får fundera ut en lösning! Ack, om jag vore datasnille.. :(

 

Nu ska jag äta något och sedan kommer ytterligare ett inlägg! ;)

 

Som omväxlings skull ska ni få en hederlig, dassig amatörbild på mej...

 

 

Anonym » 2010-09-17 | 17:30:34

Wow

Steinarelida » 2011-05-19 | 14:56:57
URL: http://steinarelida.blog16.com

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar