Dagens modebild

 

Jag skulle lägga ut bilder från modevisningen igår. Men jag varken hinner eller orkar. :S

 

Inatt har jag sovit 4 timmar. De tidigare nätterna har jag också sovit runt 4 timmar. Jag är dödstrött och mina ögon ser ut som frankenstein. Jag törs inte titta mej i spegeln. Och jag kommer inte få tid att sova de närmaste dagarna heller.

 

Tills imorgon ska jag ha gjort färdigt en hel pärm med referensbilder och jag har inte ens börjat. Det är en stor uppgift.

 

Men nu ska jag till skolan.... se om någon kan neutralisera mina mörka ringar runt ögonen. :( suck... Idag är jag missmodig.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar