Dagens modebild

 

Nu ska jag iväg på lektion! Idag ska vi gå igenom sotning och min modell är söta tysken Christina som jag ska få sminka hela dagen! :)

 

Det blir kanske lite bloggtorka idag eftersom jag inte kommer hem förrän sent...

 

 

Giselle » 2010-09-11 | 18:00:00
URL: http://misthc.blogg.se/

Tjusig blogg!!



En lite fråga bara.. vilka produkter är det du jobbar med/skola? Kan det vara Mist? :)



Lycka till med utbildningen, kan garantera att det är ett roligt jobb!!!



ha en bra helg! //Giselle

Christa » 2010-09-11 | 19:57:14

Tack!! =)



Jag går på Makeupstudion och jobbar framför allt med produktmärket "färg". Men vi får använda vilka märken vi vill :)



Ja det är verkligen ett roligt jobb!! Ha det så bra du också!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar