Dagens modebild

 

Det blir inte fler roligheter att läsa idag och kanske nån dag framöver. Som ni nog förstår har jag 1000 uppgifter att göra och stressen står mej ända upp i halsen...

 

Jag sov lite mer inatt än förra (6 h) men är ändå trött och har inte förrän nu (kl. 8 på kvällen) fått i mej mat sedan en lätt frukost kl. 7. Allt detta beror inte på skolan förstås, utan på att jag också vid sidan av skoluppgifterna har mycket som händer i mitt liv och många intressen att hålla igång.

 

Inget att känna medlidande över dock ;) Jag väljer det ju själv!! :) Men det känns bra att klaga lite ibland... hehe (Nu får jag bara se upp så att inte "ibland" blir för ofta.. :P )

 

Imorgon ska vi ha prov, som sagt, och även göra en sminkning som är reklam för något. Det ska bli kul!!!!

 

Nu ska jag sitta och jobba på min referenspärm. Sedan ska jag diska och kasta mej isäng.

 

Godnatt!!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar