Dagens modebild

 

Det är snabba puckar som gäller.

 

Idag fick jag ett spännande erbjudande från skolan om att gå ut på praktik - en filminspelning under lördag och söndag. Eftersom jag redan hade bokat in en fotografering på lördag och en övningssminkning på söndag inför ytterligare en fotografering blev jag tvungen att tacka nej. SYND!!! Gaahh

 

Precis när jag kommer hem ringer fotografen för lördagen och säger att modellen fått förhinder och avbokat. Sedan berättar modellen för fotografering nr 2 att den blivit framflyttad eftersom vi inte kunde låna teaterlokalen på måndag.

 

Jaha... Nu sitter man här med en plötsligt HELT ledig helg och känner sej sisådär nöjd med praktikavbokningen... :(

 

(Jag är medveten om att jag ligger efter i skoldagsuppdateringen. Ikväll måste morgondagens redovisningsarbete prioriteras, i övrigt lovar jag att snart uppdatera det ni missat.)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar