Dagens modebild

 

Okej, nu ska det komma in några försenade blogginlägg!!

 

Först ska jag berätta att jag kanske ändå kommer åka ut på filminspelning i helgen. SPÄNNANDE!!! Vet bara inte så mycket information om det än. Vet inte ens vad det är för film. Men kändisar kommer jag träffa iaf.. ;) Det nerviga är bara att maskören som skulle vara med är sjuk, så jag och min klasskompis måste själva agera maskörer - sätta på peruker och sånt ni vet! Vi är inte utbildade för det. Så, ja... det blir spännande detta! *host*

 

Den roliga nyheten nr 2 är att mina lärare har fått grönt ljus från Åsa Ö att ge mej hennes mobilnr. Så nu ska jag ringa och fråga om jag får följa med henne ut på modejobb. Gissa om det känns nervöst............. :O Hoppas, hoppas, hoppas hon säger ja!

 

Kristian Andersen » 2010-09-24 | 21:42:14

Ej hvor dejligt for dig, at du får lov til at opleve disse ting. Det bliver rigtigt spændende både med filmoptagelserne og det, der kommer til at ske med Åsa Ö. Håber du får nogle gode og lærerige oplevelser ud af det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar