Dagens modebild

 

Det kommer bli fyra STENTUFFA sista veckor nu. Stentufft har det redan varit, men nu blir det värre!

 

Hela klassen är i upplösningstillstånd. Vi har hundra saker kvar att göra och bara några få veckor. Stressen är TOTAL. *stirr* HUUUUUUUR ska vi fixa det??? Och ändå så måste vi ju bara fixa det!! Vi ska ju gå ut som den bästa klassen någonsin, eller hur tjejer! ;)

 

Det som står inplanerat i min kalender de närmaste 3 veckorna:

Minst 2 fotograferingar, 3 studiobesök, 3 praktikjobb, 4 praktiska slutprov, 1 teoriprov, 1 slutfotografering, 1 eget fördjupningsarbete, arbetskort till 5 fantasimakeuper, referensboken ska vara färdig, sammanställning och skriftlig redovisning av 3 studiobesök, redovisning av kontaktnät, hemsida färdig, övningssminkningar med våra modeller måste planeras in och slutligen... LÄRA SIG ALLA MOMENT så de sitter perfekt för slutlig bedömning.

 

Ibland känns det som om våra lärare pressar oss extra hårt, nästan skrämmer upp oss med flit. Eller JA, jag vet att de gör det!!! De vill att vi ska ge allt.. till den sista droppen. Kanske mer än vad som är nödvändigt. De vill väl förbereda oss på ett hårt jobb med stor konkurrens. De vill ju förstås att vi ska lyckas... logiskt och taktiskt smart. 3 månaders press klarar man!! *pepp pepp*

 

Nej, tyvärr kära vänner. Jag är inte så kontaktbar just nu! Jag svarar inte på mail och inte på chatt och inte på telefon. Jag är tillbaka när detta är över! ;) KRAM

 

Och mitt i all stress... nu ska jag gå och sola!! :P Det fixar sej.. allt kommer gå vägen! *obotlig optimist*



P » 2010-09-28 | 11:46:44

Har följt din blogg ett tag, och är så otroligt imponerad av dig!! Du kommer gå långt, det märks att ditt brinnande intresse ger dig ett enormt driv! Du är ambitiös, tar tag i saker, tar alla uppgifter på allvar och tycker det är KUL! Jag håller alla tummar jag har för att du ska få en fantastisk karriär inom exakt det fält där du vill jobba!

Tack för alla härliga blogginlägg där du verkligen bjudit på dig själv och vad du lärt dig. Otroligt inspirerande och härligt att läsa.

Ser fram emot många fler inlägg, när du har tid och möjlighet!

Var rädd om dig nu och spara lite krafter till dig själv! Dina vänner kommer förstå att slutspurten i din krävande utbildning måste få ta tid, och att du blir "kontaktbar" sedan igen!



Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar