Dagens modebild

 

Ååå.. Fick en så fin bloggkommentar av en av mina (okända) läsare!! Måste kopiera in det här! :D

 

"Har följt din blogg ett tag, och är så otroligt imponerad av dig!! Du kommer gå långt, det märks att ditt brinnande intresse ger dig ett enormt driv! Du är ambitiös, tar tag i saker, tar alla uppgifter på allvar och tycker det är KUL! Jag håller alla tummar jag har för att du ska få en fantastisk karriär inom exakt det fält där du vill jobba!
Tack för alla härliga blogginlägg där du verkligen bjudit på dig själv och vad du lärt dig. Otroligt inspirerande och härligt att läsa.
Ser fram emot många fler inlägg, när du har tid och möjlighet!
Var rädd om dig nu och spara lite krafter till dig själv! Dina vänner kommer förstå att slutspurten i din krävande utbildning måste få ta tid, och att du blir "kontaktbar" sedan igen!

Stor kram"

 

TACK!!! :love: Så fint skrivet!

 


 

Igår brände jag nästan ihjäl mej under "solen". Hela min klass var skärrad och läraren har inte bara "skällt ut" mej utan också beordrat mej att stå i skamverån med turkisk yoghurt i ansiktet. Det sägs vara bra för hyn! NICE.. eller inte :( Vi får ju noga lära oss i skolan att sol är en av hudens största fiender... så.... hehehe...... Jag = FÖRBRYTARE!!!!

 

Nu ska jag strax spurta iväg till Dramaten där jag ska intervjua maskörerna och se hur de jobbar inför kvällens teaterföreställning. SPÄNNANDE!!!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar