Dagens modebild

 

Hej kära läsare... Ojojoj jag är sååå mycket efter. Jag har flera coola trendsminkningar som jag ska documentera också!! :D Vi kör ju på trend i skolan nu. Sjukt kul!!

 

Har dessutom precis kommit hem från Stadsteatern. Också det väldigt roligt!! Men inte lika roligt som Dramaten :P Förstås pga. att jag inte hade möjlighet att vara med under föreställningen och förberedelserna till det... Men maskörerna gav mej många goda tips. Och även tips på jobb. De tycker jag ska söka jobb som kostymtekniker!

 

Men dagens största är....... Se nästa inlägg! :)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar