Dagens modebild

 

Jag vaknar upp med världens bränna i hals och huvud. Inser att det är kroppen som rasar över senaste tidens sömn- och matbrist. Jag tror jag har tappat 5 kg från skolans början. Och då var jag inte ens överviktig innan.. he he. Värsta svältdieten ju!!! :/

 

Men skolan är dödligt viktig. Så jag snörvlar upp ur min säng, lindar in mej i täcket och bestämmer mej för att lunka till Kungsholmen ändå.

 

Men igår sov jag ändå till 3 på eftermiddagen. Tror jag tog igen en hel del nätters sömn... Jättebra!! Helt underbart med sovmorgon!! ;) Men det dög tydligen inte. Jag som aldrig blir sjuk låter som en trasig kasettbandspelare. Jättekul! :(

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar