Dagens modebild

 

Jag trixar och joxar för att få till bloggdesignen. Kan inte komma på hur jag ska flytta copyright-rutan längst nere... Och så kämpar jag fortfarande med att få bort de eländiga understrecken som syns när man håller pilen över alla länkar (både bilder och text). Jag frågar.. försöker... letar svar............. Allt förgäves. Nu ger jag upp!!! GAaaahh *väggboxning*

 

Jag borde få lön för alla timmar jag lägger på denna blogg. Det är ett rent vansinne!!! :P Men jag tror envist och blint att det kommer löna sig i längden. En vacker dag kommer denna blogg ge mej mitt drömjobb!

 


 

Sen är jag upprörd över något helt annat. Jag har blivit nekad att få komma på studiebesök på ett ställe, pga att jag upplevs som ett hot. :O Det var dagens galnaste! På vilket sätt skulle jag vara farlig?? Jag är ung, ny i branschen, oerfaren, blyg, liten, mesig... HJÄLP...... Jag är typ världens mest ofarliga människa.

 

Eller vad säger ni? ;)

 

Mycket ska man höra innan öronen trillar av... Jag ville ju så gärna komma! ;(

 

Oj, sånt här kanske man inte ska skriva offentligt? hehe...

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar