Dagens modebild

 

Phu.. äntligen hemma igen. Jag har så mycket att fixa nu!!! Ojojoj... Vet inte var jag ska börja.

 

Jag måste fixa modell tills imorgon. Jag har haft en massa modeller på sista tiden och kunnat få till typ alla dagarna, men just imorgon (då det är modellKRAV) har jag ingen! :O

 

Och så måste jag fixa till bloggen lite. Ääääääntligen har jag fått bort understrecken under alla länkar. Tack till finska Jukka för det!!

 

Och så läxan naturligtvis. phu... Och ringa för att fråga om studiebesök.

 

Men först och främst: Laga mat och diska! Jag längtar efter dagens första mål :)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar