Fantasin gör sina krumbukter...

 

Åå, jag får så mycket idéer som jag vill genomföra. Jag längtar efter att låta fantasin skena! Jag längtar efter att vara proffsig nog att kunna genomföra dem...

 

 

Satt och tittade på denna bild, på min norska vän, och insåg att jag MÅSTE göra en militär-fotosession med honom någon gång. Han har blicken, styrkan och erfarenheten att kunna göra sådana bilder trovärdiga.

 

Grönt kamouflage, skogsbakgrund, stenhård blick, gevär i handen... Under stormig himmel går han vandrande, sammanbitet sökande utöver en klippkant. Överraskas av ett hot bakom, vänder sig blixtsnabbt om och med mörk blick riktar han vapnet mot sitt mål.. DÄR ska fotot tas! :P

 

Modell i hastig rörelse, men skarpt fångad på bild! Kortet måste tas måttligt nära, blicken och minen ska vara i focus. Miljön är snårig. Ett dammoln bolmar upp i bakgrunden. Kyliga, blå undertoner. Ett saltigt turkost mörker. En rasande himmel.

 

Gaahh.. jag vet precis, PRECIS hur han ska stylas!!


 

Är du med på den idéen Jon Eirik? ;)

 

Det saknas bara en fotograf. Jag fixar stylingen. Det skulle bli grymt!! Du är alla tidernas bästa militär.

 

Johnny Be Good » 2010-09-07 | 16:46:08

I would love to Christina<3

Christa Ajris » 2010-09-07 | 16:51:01

Wooooow VAD KUL!!! Vi måste göra det då!! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar