Fel teckensnitt!

 

Jag har märkt att vissa inte kan se min blogg i rätt teckensnitt utan i FULA KLUMPIGA arial/Verdana (minns ej vilken det är). :mad:

 

Om det är fler än några få personer som har detta problem måste jag göra något åt det!! (Hur det nu ska gå..) Jag tror det är ni som har MAC som inte kan se det rätt.

 

SÅ HÄR SKA DET SE UT! (Kolla stilen på inläggstiteln "Bloggdesign".)

 

 

Svara på detta är ni snälla, så jag kan veta hur många som har detta problem. (Skriv gärna i kommentarfönstret om ni har MAC eller inte.. Jag försöker identifiera problemet!)

 

 

 

Omröstningen Ser du inläggstitlarna i Vivaldi eller i Arial? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen omröstning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar