Fotosessions

 

Nu är det dags... Denna vecka ska två fotosessions planeras in.

 

 

Jag har den ena klar, om modellen bara ställer upp. Sitter och funderar på hur jag vill ha bilden. Styling, hår, smink... Det är mycket att tänka på.


Först och främst måste jag kolla in modellen riktigt så jag kommer underfund med vilken typ av sminkning som skulle göra sig bäst på henne.

 

Vi måste göra två fotosessioner MINST innan vi slutar utbildningen. Den ena ska vara en skönhetsmakeup och den andra får vara vad som helst.


Skönhetsmakeupen är ju lättast att börja med. Jag har hittat en favoritmodell som jag ska kontakta.

 

Mm.. nu ser jag allt framför mej!! Hela stylingen. :D Men jag ska inte berätta mer. Ni får se resultatet när det är färdigt. Det kommer bli sååå vackert, om allt går som det ska.

 

Nu ska jag kontakta fotografen och få tag på modellen. Spännande!!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar