Hårmodell hos Goldwell

 

Idag har jag och Cecilia suttit hårmodell åt en av Sveriges bästa färgtekniker. Ja, hon var fantastiskt duktig!!! Ojojoj.. Och supertrevlig dessutom :) Jag och C fick varsitt gratis schampo och balsam (förutom gratis klippning och färgning).

 

Och när hon skulle klippa oss och hade lite båttom bara booooolmade det dammoln av hår runt oss. (Ja, det är sant. Jag hade hår både i ögonen och munnen efteråt.) Men jag var mäkta imponerad! :P

 

Übersnygga Cecilia!!

(Hon ser ganska upprörd ut, så jag gissar att de diskuterade kluvna hårtoppar eller andra stora världsproblem.)

 

Och jag som sitter och gör vad jag alltid gör när jag inte har något annat att göra... ;)

 

Vad vi inte riktigt var förberedda på var att vi sedan skulle visas upp för ett stort antal frisörer. Så jag fick be Cecilia om en sminkning och så var det bara att ställa sig i centrum, le och gilla läget.

 

(Nej, jag är inte så vit i ansiktet egentligen!)

 

Mitt hår blev hett som elden. Mörkt kopparrött, i olika nyanser. Om man lyfter på översta lagret kommer olika ljusare nyanser fram under. Underbart vackert!!

 

Bilderna gör inte håret rättvisa. Man ser inte den verkliga koppartonen och alla nyansskiftningar som var gjorda i olika lager.

 

Verklighet var att både jag, frisören själv och alla andra som såg håret blev mäkta fascinerade och tyckte färgen var heeeelt fantastisk!!! Det var den också!! :O Jag har aldrig haft så vackert hår förut. Älskar denna färg.

 

amanda » 2010-09-24 | 23:40:48
URL: http://aaami.devote.se

åh så fint!! passar dig bra!

Christa » 2010-09-27 | 15:46:02

Tack!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar