Modeller

 

Måste berätta en kul grej!!! Jag trodde inte man kunde det... men tänkte ändå ge det en chans......

 

Jag har kontaktat modellagenturen Stockholmsgruppen och frågat om jag får låna några av deras modeller till min slutfotografering (uttryckte mej dock inte riktigt så! ;) ). Tydligen lade jag orden bra, för jag fick ett JA!!! :O :O Trots att man normalt får betala för dessa modeller. Hur som helst. Jag skulle bara kolla på deras hemsida och säga vilka modeller jag ville ha, så skulle hon kontakta dem och se om de ville.

 

Ni vet.. det var ju i Stockholmsgruppen supermodellen Carolina Winberg började sin karriär.

 

 

GAaaaaahhh SPÄNNANDE JU!!! De har massor sjukt snygga modeller. Och jag vet PRECIS vem jag vill ha!! De har en modell i deras agentur som har ett ansikte med en benstruktur att DÖ för. Sjukt snygg! Hon kommer komma långt. Om jag kunde övertala henne så skulle fotograferingen bli guld, oavsett hur jag sminkar! :P hahahaha

 

Nä... sola skulle jag ju göra nu...... hejdå på er alla goa människor!! KEEP GOING!!

 

Shara » 2010-09-27 | 19:07:01
URL: http://www.shara.se

Friskt vågat, hälften vunnet! You go girl! :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar