Skottlossning

 

Jag kom hem lagom till rån och skottlossningen i Huddinge centrum. Det tog ett bra tag innan jag lyckades övertala några poliser att släppa in mej i min lägenhet.

 

Jag låste dörren noga, radade upp tunga möbler framför den och förflyttade mej med datorn under sängen. Förhoppningsvis var rånarna inhåvade, men man kan ju aldrig vara säker.. :S ;)

 

Taget uppe ifrån min lägenhet.

 

Räven » 2010-09-16 | 17:41:43

Så sött! Du låg under sängen med datorn ;-)

Christa » 2010-09-17 | 17:15:05

mm ;D Pratade med dej kanske? <3

Tehå » 2010-09-19 | 17:32:14

Huddinge är farligt!! :S Bra att dom inte sköt dig iaf! PÖSSS!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar