Sökes, sminkmodeller!!

 

Nu behövs MÅNGA modeller igen!!!

 

Nästa vecka är full av spännande fantasi-sminkningar. Det är modellkrav på varje dag, så jag måste hitta en hel radda lediga förmiddagsmänniskor.

 

VEM antar utmaningen? :P Det kommer bli kul!!!! (Vågar du inte gå ut ur skolan med sådan sminkning sminkar jag naturligtvis om dej innan ;) Bara lugn!)

 

Axana » 2010-09-28 | 13:28:51

Hej hej, skulle jättegärna vilja bli fotad :)

Är från Srilanka, så lite mörkhyad är jag..Jag hoppas det går bra ändå? Och ja undrar om man kan få bilder efter?Maila mig, så skickar jag några bilder på mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar