Hungriga mardrömmar eller vridet huvud?

 

Och här stiger jag upp en sväng mitt i ottan! Jag har feber... :( Huvudet sjunger om fåglar och kexchoklad.

 

Nä, jag drömde faktiskt något kul! En mardröm, som inte var rolig förrän jag vaknat. Den var egentligen mest bara väldigt sjuk, antagligen i sympati med mitt hälsotillstånd.

 

Jag var ute på ett reklamjobb för Kellogg's. Jag skulle inte sminka, utan bara vara någon slags statist. Jag skulle elegant kasta flingor på en gubbe som höll i ett flingpaket, eller nej, kasta i flingorna i paketet! Gubben skulle le och se intagande ut, men var både flintskallig och avsmakligt svettig om pannan (behövdes pudras!). Hur som helst så var flingorna runda och ihåliga. Men när jag började kasta dem tog de form av små munnar, som plötsligt blev levande och anföll gubben i vilt raseri! Jag stod chockad och handlingsförlamad och såg hur flingorna åt upp honom med sina små äckliga munnar... De var tusentals!! Sedan blev jag jagad, över hela världen, av poliser. Jag sprang med hjärtat i halsgropen.. jag sprang och sprang och sprang...

 

Och så vaknade jag. Skönt! Annars vet jag inte hur det hade gått!! :O Nu ska jag bara äta något och sedan sova vidare. Jag har verkligen behövt dessa sömntimmar...

 

Godnatt!

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar