Vägen till Stylist...

 

Måste berätta en kul grej! :) Igår utbrast en klasskamrat:

"Christina, jag måste berätta något! Jag har hittat din dubbelgångare!!!"

"Jasså?"

"Ja, det var en tjej som bloggade om smink och så.. Hon såg PRECIS ut som du, fast med annat smink!! Helt galet lik!!!"

"Det kanske var jag då?"

"Nä, hon var utbildad."

 

Det visade sig att det var min blogg ändå! Men hon hade uppfattat det som om bloggerskan i fråga var färdigutbildad. Hehe.. där ser man vad man kan lura ögat genom att förstora upp orden "STYLIST" och förminska "vägen till..." ;) Här snackar vi marknadsföringstrick.

 

Hehe, nä, sanningen att säga är det inte min mening att lura någon. Jag är inte färdigutbildad ännu och det poängterar jag många gånger i bloggen! (Det är också något man fort märker när man läser.) Men när jag registrerade bloggadressen tog jag en adress som jag skulle kunna ha i många år framåt. Då blev det som det blev.

 

 

kstina » 2010-09-11 | 22:06:00
URL: http://kstina.blogspot.com

Kul!

anna » 2010-09-12 | 12:58:35

haha meen. d där lät ju som ja va elak juu...menade inge illa :P du e så söööööt såå o har en fiin blogg ses på måndag gumman ;)

Marre » 2010-09-12 | 14:16:58
URL: http://marr0s.blogg.se/

Hallu :) Ville bara säga att ja gillar din blogg, Studerar själv till Imagekonsult, och är i oktober färdig stylist. Sjukt kul att läsa om någon som gör i stort sett samma grej :) Så ja följer din resa! hade fint! kram

Christa » 2010-09-12 | 17:56:28

hihihi.. Anna :D Nejdå menar inte så!! Det va ju bara kul. Tack, va snäll du e!!! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar