Vill du bli sminkad på söndag?

 

Suck och pust...... Vi har skola imorgon också (lördag). Min enda lediga dag de två närmaste veckorna är söndag. Då har lärarna bestämt att vi måste ut och sminka två privatpersoner den dagen, MINST.

Jag tror jag har avverkat varenda kotte jag känner nu.......... :( Stackars människor.. haha... Jag kommer med mina penslar överallt. Men that's life! Om 5 veckor är det slut på detta tjat!!! Då ska jag börja ta riktiga jobb och då är dessa erbjudanden borta med vinden! ;) Så ta chansen ni!!

Någon, gammal som ung, som kan tänka sig att erbjuda sitt ansikte åt mej någon gång under söndag?

Kanske någon som vill bli fin till kvällen? Ut på fest? Eller som bara vill ha det trevligt och socialt med mej? ;)



 

Timalice » 2011-02-09 | 11:37:51
URL: http://timalice.blog13.com

Nice site, regards from the netherlands!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar