Dagens modebild

 

Mail, mail, mail. Jag är usel på att svara på mail ibland. Men det är för att de bara VÄLLER in i min inkorg och jag hinner aldrig ikapp. :(

 

Jobbigast är det att det är så många dårar som skriver. Kan någon tyda detta mail?;

 

Hej,
Mitt namn är Victoria,
Jag är en kvinnlig också snygg,
Jag gillar din proflie i detta: www.vimusiker.se
Jag vill vara din vän.
behaga jag kommer att vilja höra från dig, jag väntar på ditt svar för mer information om mig.and jag kommer att vilja skicka mina bilder till dig när du svarar mig
Jag väntar på ditt svar med denna min privata e-postadress
från Victoria.

 

???????? HALLÅ??? ÄR DET NÅGON HEMMA?? *knackar skallen*

 

Nä, nu ska jag ägna min tid åt väsentligare ting. Först ska jag jobba maratonhårt på min hemsida i 3 timmar. Sedan ska jag skynda iväg och sminka. Sedan ska jag vidare till ett annat gäng människor som jag ska fira min födelsedag med.

 

Hurra, hurra!!! Jag håller på att bli gammal. Suck...........................

 

(På dåligt humör idag? Ja.)

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar