Uppdatering

 

Var har jag hållit hus den sista tiden? En kort uppdatering:

 

I fredags ägnade jag största delen av dagen åt att närvara vid en musikalisk disputation på Kungliga musikhögskolan. Det var Fil. Dr. Per-Henrik Holgersson som hade skrivit en avhandling om musiklärande. INTRESSANT!!!

 

Sedan övade jag piano i några timmar och åkte bort och sjöng på disputationsfesten, + att jag hittade på lite andra hyss den kvällen...

 

 

Lördagen jobbade jag hela dagen och sedan åkte jag hals över huvud till Körslaget för att heja på Lisa. Japp, det var jag som höll i den största, snyggaste skylten! Haha...

 

Nästa gång vi ses på Körslaget är det jag på scenen! ;)

 

 

Söndagen tillbringade jag på många platser. Bl.a. på högvakten vid kungliga slottet där min lillebror spatserade runt i sin stiliga uniform och med sitt guldglänsande instrument. Bra tutat, killen!!! Du rockade hela publiken totalt. :P

 

 

Ja.. bilderna är grå och tråkiga. Tagna med mobilen :/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar