Spindlar

 

Jag hatar spindlar. Jag avskyr dem. Jag önskar dem döden många gånger om. OCH ÄNDÅ HAR VÄRLDENS STÖRSTA SPINDLAR BOSATT SIG I MIN KÄLLARE!!!!!!!!!

Alltså ni anar inte hur stora dessa spindlar är. Jag hittar dem överallt.. på nätterna vid min säng... på morgonen vid maten... Jag darrar av skräck varje dag. Tur jag bara bor här tillfälligt.

 

Denna varelse besökte mej nyss....

 

Notera att den är större än mobilen till vänster, som dessutom är mycket närmare kameran.

 

Notera också vilka trevliga gaddar den har baktill...

 

Jag dör. JAG DÖR NU DIREKT!!!! SNÄLLA HJÄLP MEJ HÄRIFRÅN. JAG LEVER I EN SKRÄCKFILM!!! :O :O :O

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar