Sting

 

Idag insåg jag att jag var kär. Igen. Sting är alltså alldeles för underbar!!!

(Eller åtminstone är hans musik underbar. Jag inspireras enormt av hans förmåga att få ihop många instrument och ljudeffekter till en helhet och ändå göra varje stämma unik. Han har också en otrolig känsla för ackord och stämföring.)

 

 

Han har de vackraste ögonen, höga kindben och rak haka. Snygg trots sin ålder!

 

 

Jag tycker Sting är en fantastisk artist. :love: Och inte nog med att han är det, han är också en människa med hjärta på rätt ställe. Han kämpar hårt för människor, djur och miljöns rättigheter (genom Amnesty International).

 

Det är så en människa bör använda sitt hjärta, sin själ och sin framgång. Man ska kämpa för det goda i livet. :)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar