Dagens modebild

 

Nu har jag varit inaktiv igen... Gaaahh... sorry!!! Jag är kass på att blogga. :P Tur att jag inte har några fans att göra besvikna. hihi

 

Men jag har så mycket på gång alltså... fick ett telefonsamtal härom dagen som vände upp o ner på alla mina planer inför hösten!!! Det kanske blir något helt annat än tänkt. Jag vet ännu inte..!! väntar svar..... jag ska informera er mer när jag vet mer.

 

Kärlekslivet är också mer trassligt än vanligt nu. Suck. Livet är ju verkligen en labyrint..... Men jag ska inte blogga om mitt privatliv så vi lämnar ämnet.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar