Dagens modebild

 

Okej, så här är läget... jag söker ny lägenhet (OM NÅGON HAR NÅGOT BRA TIPS, SKRIV!!!) och håller också på att byta jobb pga. för lång resväg. Mycket på gång med andra ord. Samtidigt rullar erbjudanden om fotograferingsjobb in och jag måste med tungt hjärta tacka nej till det mesta pga. kaoset med flytt och krångligt jobbschema m.m. :S

 

Jag ska försöka få ordning på allt så fort som möjligt, så jag kan återgå till lugna dagar. Fick idag ett jobberbjudande om att sminka till tattoo-tidning. Designa egen tatuering alltså. Låter inte det grymt kul!!? :D Hoppas hoppas hoppas jag kan pressa in fotograferingen i mitt fullbokade schema...

 

Nu ska jag äta dagens första riktiga mål mat. Ingen annan utom jag kunde ta sig till jobbet idag, pga snökaoset. Så jag fick ta dubbla jobbpass, från tidig morgon till kväll. Utan tid för lunch. Ganska hungrig nu alltså!! Ska äta. Hejdå!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar