Dagens modebild

 

Nu har jag nästan sovit igen förra veckans sömnbrist. Sov 14 timmar inatt. Toppen!! :D Idag har jag en massa ärenden i stan. Jag ska kolla på en lägenhet, registrera mitt nya företag och lämna in lite rekvisita från en fotografering.

 

Senare ikväll blir det äntligen tid att blogga lite. Många mail att svara på också... phu.... Vi hörs!

 

 

Camilla » 2011-02-28 | 16:18:58
URL: http://camilla.spotlife.se

Vad skönt att sova igen sig lite! Det är guld värt :)

Var rädd om dig! Kram**

Pepsi » 2011-02-28 | 18:19:17

Jag antar att ditt företag kommer att ha en hemsida :) Skulle man kunna få den adressen sedan när du har hunnit fixat det om du inte redan gjort det förstås :)

Christa Ajris » 2011-03-03 | 23:30:11

Tack för bra förslag!! :D Ska fundera över dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar