Dagens modebild


Usch.. jag vaknade hemskt sent idag (pga. att jag fastande i ett långt telefonsamtal med en nybekant filosof igår.)

Rasch kom över och gav mej privat skådespelarcoaching. Han tycker jag ska ta rollen som en ung sametjej i hans kommande film. Men jag som inte har sysslat med teater förr insåg ju att jag i så fall behöver få lite upplärning. Vi hade enormt kul iaf!! Han gav mej olika roller som jag skulle spela och så gav han mej feedback på det.

Sedan har jag bara varit borta och sjungit med ett glatt gäng musikaliska ungdomar. Sedan afterparty på KTH.

Med andra ordet.... idag har bara sång och teater stått på schemat. =) Ibland är livet oförlåtligt ljuvt.

Imorgon kommer Rasch igen för att ge mej fler privalektioner. Då ska jag också få se Ola och Noomi Rapace backstage så jag kan lära mej av dem (Rasch har jobbat med dem). Sedan på kvällen ska jag vi skissa upp min nya hemsida.

Ja, nu har ni fått lite uppdatering av mitt röriga liv. :)

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar