Balenciaga Vår 2011

 

Jag sitter och tittar igenom vårens kollektioner igen. Denna gång med fokus på Balenciaga. Det är inget märke jag vanligtvis har höga förväntningar på, men visst gick det hitta några godingar!

 

Jag tycker faktiskt kollektionen var spännande!! :D Många färger och många coola modeller (formen på kläderna!). (Däremot tyckte jag att makeupen var oerhört störande tillsammans med vissa outfits. Men sånt där är ju också en smaksak.)

 

Jag säger bara WOW!! Snyggt. (Förutom skorna som liknar några slags pansar-benskydd.)

 

Klämmer sig in på en stark tvåa. Kjolen är grym.

 

Annorlunda är hett!!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar