Bridal makeup

 

Nu såhär till sommaren behöver jag en/några riktigt vackra brudsminkningar i min portfolio.

 

Alltså är jag nu på jakt efter fotograf, modell och hårstylist som tillsammans med mej vill få fram några ursköna foton. Jag är också på jakt efter brudklänningar!! :D Någon som har en liggandes?

 

Jag vill ha en mörk modell och en blond. Vet själv ungefär var jag ska leta för att hitta.. men om någon av er känner att ni skulle passa, hör av er!

 

Denna brudsminkning gjorde jag på en hårstylist examensfotografering i December.


Problemet är bara att denna bild är tagen med egen kamera, och bakgrunden är ju fel, så jag kan inte använda den. Och de riktiga bilderna är inte några närbilder på sminket. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar