Dagens modebild

 

Idag blev jag uppringd och fick veta att min audition nr. 2 också gått vägen och jag blivit antagen som högsta sopran till "Kungliga T-kören". Yeahh!!! Vi ska till Barcelona om någon månad och tävla. SPÄNNANDE!!! :D

 

I samma veva är nya bröllopsfotograferingar inbokade. (Mycket kungligt på gång...!) Det är så många modeller som kontaktat mej så jag sitter här i val och kval och vet ej vem jag ska välja. Jag har hittat 3 favoriter, men inte alla av dem äger en brudklänning och det är ju smart att välja någon med brudklänning... hm.... hehe. Men eftersom jag inte kan bestämma mej vem som ska vara modell så blir det nog fler fotograferingar än vad som egentligen var tänkt. :P Nåja, ingen skada skedd med lite extra portfoliobilder.

 

En fantastisk inspirationsbild...


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar