Dagens modebild

 

Nej.. det blev inget bloggande igår. Jag blev tvungen att lägga mej tidigt. Musik står på schemat idag! Jag ska bort och spela för någon...

 

Såg mitt namn i tidningen förra veckan!! :D Ni ska få se sen!

 

Mikaela » 2011-01-13 | 19:21:07
URL: http://shoeaholic.blogg.se/

Hej,



Vad duktig du är - keep up the good work :)



Jag har en fråga som jag hoppas att du kan hjälpa mig med.... jag skulle vilja veta vilka stylister som är störst/stora runt om i världen. Typ USA, Italien, Australien, Frankrike, England m.m. m.m.



Jag tänkte att du säkert har koll på det eftersom du sannolikt har folk du inspireras av :)



Skulle bli jättegad om du vile hjälpa mig!



Ha det bäst /M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar