Dagens modebild

 

Det gäller att inte ligga på latsidan för länge. Julen är över, det är bara att inse! Nu måste kampen tas upp... kampen mot omvärlden och alla konkurrenter som också vill styla. Hehe.. ;)

 

Surt är bara att jag inte har råd att gå hårstylistutbildningen ännu och utan den är det svårt att slå sig fram. Men skam den som ger sig! Det räcker inte bara att visa framfötterna, man måste KASTA FRAM FÖTTERNA!!!

 

Men jag har pratat omkull några duktiga fotografer som jag ska plåta med snart. Vårplaneringen är igång!

 

För övrigt har jag idag: Jobbat 6 h, sjungit ½ timma, spelat flöjt ½ timma och resten av kvällen är det bildretuschering och photoshop som står på schemat.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar