Dagens modebild

Igår var jag på lägenhetsvisning (är ju på flyttsprång), men det blev inte den lägenheten. Så jag får leta vidare i denna djungel. Jobbigt!!

 

Men det positiva var att jag igår också var på audition för min DRÖMKÖR - en av Sveriges bästa. Även om jag har hört dem på konsert blev jag chockad över hur duktiga de faktiskt var. :O :O Alla var mer eller mindre skolade sångare. Jag fick sitta med och lyssna på dem lite och det gjorde mej skitnervös och helt kallsvettig. Trodde nästan inte jag skulle komma in.

 

Efter att jag fått lyssna på dem så fick jag sjunga solo för ledarna och göra diverse övningar. Notläsning, gehör osv... Men tro det eller ej, jag blev antagen och fick mycket positiv feedback. SKÖNT. VILKEN LÄTTNAD. VILKEN GLÄDJE. YES YES YES!!!!!!! *dansar runt*

 

Btw. Denna bild - denna outfit - är VIDUNDERLIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar