Fler kända makeupartister

 

Jag vet att jag borde sitta och skriva makeuptips och stylingsrådgivning m.m., men sånt tar sån tid... :S Det får komma lite senare när jag inte har en lika stressig period.

 

Men jag läste några gamla artiklar om "supermuorna" "Thomas Lenneryd" och "Fredrik Stambro", som jag måste dela med mig av. Visst är det bra med självförtroende....men...... :D

 

"- Det gick snabbt för mig att slå igenom. Jag är fantastiskt duktig och noggrann. Jag har en väldig modekoll, vilket är viktigt. Jag skapar skönhet och trender."

Citat av "Fredrik Stambro". Läs hela artikeln HÄR.

 

Fredrik har sminkat denna bild.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar