Anders Behring Breivik

 

Det är minsann inga snälla saker som skrivs i Herr Mördarens blogg inatt och idag. Folk spyr ut hat och galla. Men kan vi klandra dem?? En stor mängd människor har dött. Själarna är helt brutalt korsfästa. De mål och ambitioner dessa människor hade kommer aldrig uppnås... Vem vill inte gråta slut på sina tårar för denna insikt??

 

Jag har inget till övers för onda människor. Må Anders Behring Breivik ruttna i fängelset!!




På bara några timmar har det uppstått en hel mängd "Anders Behring Breivik" på facebook. Där finns också en herreman vid namn "Frost Mourne" som lovprisar Anders dåd. DÖDA FROST MOURNE!! Jag ägnar många dyrbara minuter åt att sitta och anmäla alla hans brutala inlägg. Suck. Kan inte polisen bara sätta en propp i hålet så får vi tyst på gubben?? :(





Ganska skojigt tycker jag dock det är att någon har lagt ut bilder på hans framtida halshuggning... (Ja, jag är för dödsstraff!) Det måste vara svårt att vara polis... hur kan de motstå frestelsen att misshandla honom?


En annan tanke som slog mig är... men är han allvarligt korkad?? Han tog inte bara andras liv, han tog ju också sitt eget. Alla vet vad han gjort. Han slipper ALDRIG ifrån det. Varför gjorde han det???????? :O Kan någon begripa det??


Duvan » 2011-07-27 | 13:57:25

Några förefaller ha liknande blodiga åsikter!

Anonym » 2011-07-27 | 16:14:34

Anser inte du att ett värre straff är att sitta och ruttna i ett fängelse än att dö? Själv ser jag döden för en mördare som en utväg. En befrielse! Jag skulle om jag var han, hellre dö än att fortätta mitt liv i ett fängelse. Han borde bli torterad varje dag i fängelset tills han dör. Å andra sidan så förstår jag dig ändå om du är för dödsstraff, med tanke på hur de nordiska fängelsena ser ut nu för tiden. TV-spel, böcker och tv är det som förekommer. Usch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar