Dagens modebild

 

Obs. Det är många som ser min blogg med fel stil/färgnyanser. Hela bakgrunden ska vara SVART. Bläcksvart. Men alla som har mac har vit bakgrund och vissa får grå. FEL FEL. Jag vet inte hur man rättar till det, men jag ska ändra på det så fort jag får en paus i vardagen!! Likaså teckensnittet är fel. :(


Idag ska jag ut och leta konsertkläder. Förhoppningsvis hinner jag spela lite piano också, tills ikväll då jag ska sjunga. Jag är LEDIG idag alltså!!! :D

 

Imorgon har jag konsert, på fredag filminspelning, på lördag konsert igen och på söndag filminspelning. Egentligen skulle jag vara på filminspelningen fyra dagar, men jag kan ju inte vara där hela tiden pga. att jag har mitt butiksjobb varje dag också, så jag får åka och jobba på filminspelningen morgonen och sedan över till nästa jobb på eftermiddagen.

 

Det är en komedi som ska spelas in. Mer kan jag inte berätta än, men jag kommer ta backstagebilder. Lovar. =) Jag ska bl.a. sminka en kille som blir misshandlad och en dam som ska se mycket gammal ut. Något jag inte så ofta gör!! Så det ska bli en spännande utmaning. :D

 

Dessutom har jag fått fler brudsminkningar inbokade inför sommaren och även en håruppsättning. Kul, kul, kul!!

 

På återkommande!!

 

 

 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar