Dagens modebild

 

Jag har övat på att sminka misshandel och ålderdom hela natten. :P Skitsvårt och enormt kul. Ska visa er sen hur man gör sånt!

 

Igårkväll hände mycket roligt. Bl.a. fick jag sjunga med Caroline af Ugglas. Toppenhäftigt att jobba med henne!! Hon har ju verkligen sin egen originella stil (rosablommig top, blå volangkjol och gula leggings), men sjunga kan hon! He he..

 

Sedan träffade jag någon som jag smider planer med. Mycket stora spännande planer!!! Jag avslöjar om allt går vägen, ca. om ett halvår. ;)

 

 

Sandra Lindqvist » 2011-03-24 | 15:10:50

väldigt inspirerande blogg! Jag undrar var du får tag på modebilderna, har du n¨gon bra hemsida? tack så mycket för en väldigt inspirerande sida!:)



/kram

Christa Ajris » 2011-03-24 | 20:28:29

Tack! Vad kul att du tycker det! =) Det finns många sajter med modebilder, men framför allt hittar jag dem genom olika utländska stylisters portfolier. T.ex. http://www.jedroot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar