Dagens modebild

 

Hemma efter många timmars sångövning. Nya fotograferingar är inbokade, ny musik i utvecklingsstadie...

 

Trots att jag har så många järn i elden som jag med nöd och näppe kan hantera känner jag mej rastlös. RASTLÖS. Otålig. Ivrig på att komma vidare.

 

Och var vill jag nå? Jag vet inte vad som driver mej och vad mina mål är. Jag vet bara att jag inte är nöjd förrän jag har nått längre än förväntat.

 

Jag jobbar till sent på nätterna och kan ändå inte sova ut på morgonen. Jag vaknar alltid någon timma innan väckarklockan och är genast uppe på benen. Jag orkar helt enkelt inte sova färdigt! Jag är för ivrig med att ta tag i dagens uppgifter.

 

Har jag drabbats av någon sorts arbetsmani???

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar