Dagens modebild

 

De senaste dagarna har jag bott överallt och ingenstans. = Lite sömn, mycket stress. Idag har jag jobbat och sjungit med Laudes och fantastiska musikern, låtskrivaren, arrangören och producenten Joakim Holgersson (Jobbar med artister som Martin Stenmarck, Amy Diamond, Hanna Hedlund, Joe Labero, Daniel Lindström, Gladys Del Pilar, Linus Wahlgren m.fl.). Grymt, grymt, grymt!!! Han är otroligt musikalisk och vi fick slita som djur. Det var så roligt att jag konstant sjöng med gråten i halsen... :P

 

Hitta fler artister som Joakim (Joke) Holgersson Myspace Music

 

 

Nu smider jag nya planer! Dels har jag fått kontakt med ett nytt band med potential, där jag kanske ska bli sångare, och sedan har jag hittat en begåvad poet som ska skriva texter till min nya låtsamling. Tyvärr hinner jag nog inte sätta igång med detta projekt förrän i sommar. Jag badar ju som vanligt i för många aktiviteter på en gång. På tal om bada så måste jag börja träna PÅ RIKTIGT snart. Dags att skapa sommarkroppen!! ;)

 

Sedan har jag idag fått en inbokning som hårmodell igen. Nice!! Och så fler konsertinbokningar... phu.. phu... mitt schema är så sjukt fullt. Jag jobbar verkligen i snitt 6-7 dagar i veckan!!

 

Men en vacker dag lönar det sig nog att man kämpat och slitit... Vad spelar det för roll med mat, sömn och boende när man har världens roligaste liv?? Jag har hört att Madonna levde på popcorn i flera år innan hon slog igenom. :D

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar